.
.
.
..

 photo pinja_zpsputpghlh.png

torstai 30. heinäkuuta 2015

My 16th birthday

Tänään heräsin siihen ku mun ihanat kaverit herätti mut laulamalla mulle paljon onnea vaan. Sain niiltä lahjaks aivan ihanat korut! Sitte me tehtiin iha normisti kaikki aamujutut ja lähettiin kouluun. Me alotettiin päivä tekemällä ryhmätyötä, jossa piti suunnitella oma saari. Seuraavan tunnin alussa koko luokka laulo mulle ja me tehtiin ryhmätyöt loppuun. Viimesellä tunnilla meil oli lopputesti, joka meni ihan hyvin luultavasti.
Koulun jälkeen nähtiin meijän oma leaderi, joka oli hankkinu mulle pienen lahjan ja kortin. Me lähettiin päiväks vielä rannalle. Siellä me vuokrattiin pieni poljettava vene, jossa oli liukumäki. Neljän aikaan me lähettiin kotiin, ja vietettiin siellä koko ilta. Meil oli meijän perheen kanssa bbq, ja me maistettiin erilaisia maltalaisia ruokia.
Mul oli ihan huippu päivä! Huomenna meil on vika koulupäivä, ja me esitellään muille luokille meijän saaret ja saadaan todistukset.





3 kommenttia:

  1. Mä oon menossa ens vuonna maltalle ja mäkin vietän siellä sitten mun 16.v synttärit:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, kiva kuulla! Sulla tulee varmasti mahtava reissu !! :)

      Poista
    2. Aijaa, kiva kuulla! Sulla tulee varmasti mahtava reissu !! :)

      Poista